Նկարագրություն
Չորրորդ դասարանի սովորողների համար կրթահամալիրի կրտսեր դպրոցներում կազմակերպվում է «Մաթեմատիկա» առարկայից ծրագիրն ավարտող սովորողի ուսումնական կարողությունների ու հմտությունների ներկայացման ստուգատես։
Ժամանակահատվածը՝ մայիսի 8- հունիսի 13։
Ստուգատեսի նպատակն է ներկայացնել մաթեմատիկա առարկայից սովորողի ձեռք բերած կարողությունների ու հմտությունները, դրանց գործնական կիրառումը առօրյայում։
Ստուգատեսը անցկացվում է երկու փուլով՝
I փուլ՝ գործնական, կիրառական աշխատանքներ, սկսած մայիսի 8-ից հունիսի 10-ը:
II փուլ՝ գրավոր ստուգում (թեստային տարբերակով), հունիսի 13-ին։
1-ԻՆ ՓՈՒԼ. Ժամկետը՝ մայիս 10-հունիս 10
Բոլոր առաջադրանքները սովորողն իր ցանկությամբ կարող է կատարել ինչպես դպրոցում, այնպես էլ տանը կամ իրեն հարմար որևէ այլ վայրում։ Բոլոր առաջադրանքները տեղադրում է բլոգում՝ «Ելք» ստուգատես բաժնում։
Առաջին աշխատանք:
Չափումներ, տեղից հեռացատկ։
Սովորողը բակում, մարզադահլիճում կամ իրեն հարմար այլ վայրում, կանգնում է նախապես գծված հորիզոնական գծի մոտ, ֆիքսում է ժամանակը՝ առաջադրանքի կատարման սկիզբը, հետո բլոգում գրանցելու համար, նշում է իր կանգած սկզբնական տեղը, կատարում է տեղից հեռացատկ և նորից նշում է վերջնական կանգնած տեղը, այնուհետև, չափերիզով (կարող է չափել նաև ոտնաթաթով) չափում է սկզբնական և վերջնական կետերի հեռավորությունը, այն արտահայտում է սանտիմետրով, գրանցում է բլոգում՝ նշելով առաջադրանքի կատարման ավարտը։
Անհրաժեշտ պարագաներ՝ չափերիզ, համակարգիչ, hեռախոս, կավիճ( կամ հատակին կետը ֆիքսող որևէ իր)
- Աշխատանքը կարող ես կատարել բակում, տանը կամ դպրոցում:
- Աշխատանքը սկսելուց առաջ գրանցի՛ր աշխատանքը սկսելու ժամը:
- Նշի՛ր այն տեղը, որտեղից պատրաստվում ես ցատկ կատարել: Կատարի՛ր հեռացատկ:
- Գրանցի՛ր ցատկի հեռավորությունը / սանտիմետրերով/:
- Գրանցի՛ր աշխատանքն ավարտելու ժամը:
- Հաշվի՛ր և գրանցի՛ր աշխատանքի տևողությունը;
Երկրորդ աշխատանք։՝ Ուղղանկյունաիստ կամ խորանարդ, մակերես
Սովորողը մենակ կամ դասընկերոջ օգնությամբ պատրաստում է թղթից խորանարդ կամ ուղղանկյունաիստ` նախապես գծելով մարմնի փռվածքը, (պատրաստման համար կարող է օգտվել համացանցից ), բլոգում գրանցում է առաջադրանքի կատարման սկիզբը, այնուհետև սկոչի կամ սոսնձի օգնությամբ պատրաստում է խորանարդ կամ ուղղանկյունաիստ։ Հետո ընտրում է որևէ երկու նիստ, չափում է այդ նիստերի երկարությունը, լայնությունը, հաշվում է այդ նիստերի մակերեսները։ Գրանցում է բլոգում՝ նշելով առաջադրանքի կատարման ավարտը։ Այս աշխատանքը կարող է կատարել նաև համակարգչով, իրեն հարմար որևէ ծրագրով
Անհրաժեշտ պարագաներ. թուղթ, սոսինձ կամ սկոչ, մատիտ, քանոն, համակարգիչ, հեռախոս։
Կատարում է եզրակացություն. Իր ընտրած երկու նիստերի չափերը իմանալով միշտ է հնարավո՞ր գտնել ուղղանկյունանիստի կամ խորանարդի մնացած նիստերի մակերեսները, իսկ երբ է հնարավոր։
- Բլոգում գրանցի՛ր առաջադրանքի կատարման սկիզբը:
- Մենակ կամ դասընկերոջ օգնությամբ պատրաստիր թղթից խորանարդ կամ ուղղանկյունանիստ` նախապես գծելով մարմնի փռվածքը, (պատրաստման համար կարող է օգտվել համացանցից ):
- Սկոչի կամ սոսնձի օգնությամբ պատրաստի՛ր է խորանարդ կամ ուղղանկյունաիստ։
- Ընտրի՛ր է որևէ երկու նիստ, չափի՛ր է այդ նիստերի երկարությունը, լայնությունը, Հաշվում է այդ նիստերի մակերեսները։
- Տվյալները գրանցի՛ր բլոգում:
- Նշի՛ր առաջադրանքի կատարման ավարտը։ Տևողությունը:
Երրորդ աշխատանք։
Տվյալներ, պատկերումը աղյուսակի տեսքով, սյունակային դիագրամ
Սովորողը համակարգչային որևէ ծրագրով (word, paint, power pօint, …) սյունակային դիագրամի և աղյուսակի տեսքով պատկերում է իր մեկ օրվա անելիքները ․
* օրվա քանի՞ ժամն է արթուն,
* օրվա քանի՞ ժամն է խաղում բակում,
* օրվա քանի՞ ժամն է աշխատում համակարգչով,
* օրվա քանի՞ ժամն է կարդում,
* օրվա քանի՞ ժամն է սպորտով զբաղվում,
* օրվա քանի՞ ժամն է օգտագործում իր հեռախոսը,
Հարցերի շարքը սովորողն իր ցանկությամբ կարող է համալրել։
Աշխատանքը պատկերում է աղյուսակի տեսքով, հետ սյունակային դիագրամի տսքով։
Անհրաժեշտ պարագաներ. հեռախոս, համակարգիչ։
Կատարում եզրակացություն։
Օրինակ՝ մեկ օրվա ընթացքում սովորողն նշվածներից ամենաքիչը ինչո՞վ է զբաղվում։
Սովորողը հարցերի ցանկը կարող է համալրել։
Չորրորդ աշխատանք։
Բանավոր հաշվարկման եղանակներ։
Սովորողը մենակ կամ դասըներոջ օգնությամբ պատրաստում տեսանյութ կամ ռադիոնյութ, թե ինչ եղանակ (եղանակներ) գիտի բանավոր արագ հաշվելու համար։ Տեսանյութը տեղադրում է իր յութուբյան ալիքում, այնուհետև բլոգում՝ «Ելք ստուգատես» բաժնում։
Վերը նշված չորս աշխատանքները կատարելուց, բլոգում հրապարակելուց հետո սովորողը համարվում է իր բաժին ստուգատեսի գործնական մասը ավարտած:
Անցկացման կարգը
«Ելք» ստուգատեսի ընթացքում սովորողը իր բլոգում բացում է «Մաթեմատիկայի ստուգատես» բաժին, որտեղ հրապարկում է ստուգատեսային բոլոր աշխատանքները:
«Ելք» ստուգատեսի մաթեմատիկա առարկայից բովանդակային ուղղություններն են՝
1. մեդիահմտություն՝ առաջադրանքը մուտքագրելու, բլոգում աշխատելու կարողություն
2. գործնական կարողություններ
3. բանավոր հաշվելու կարողություն
4. ստեղծագործական կարողություն
5. ինքնուրույն և խմբով աշխատելու կարողություն
Աղբյուրը՝ այստեղ։